sunnuntai 27. marraskuuta 2011

vklp

Moikka!

Tää viikko on ollu koulutöitten täyttämä! Sain yhen rästi kurssin suoritettua ja opinnäytetyön esittelyn suoritettua ihan kiitettävästi. Opettajat tykkäs paljon mun sisustus kuvista. Ens viikolla selviää arvosanat, vaikka mulle ne ei merkkaa niin paljoo, pääasia että mä pääsen läpi!:) Viikonloppuna oon ollu paljon seurakunnal illoissa, pitkästä aikaa ja nähny ihanii ihmisii! Tänää sunnuntaina olin Tuomaksen kanssa siälläsun täällä ja pakko sanoa että ei toista tommosta herrasmiestä! aivan huippumukava ja se teki tästä viikonlopusta erityisen mahtavan.

Tossa torstaina tosiaa olin kampaajalla niinku jennikin päivitteli. Se tuli mun henkiseks tueks sinne! ihana sisko<3

Mulla menee näihi hiuksii kyl viä aikaa että totun, mutta kyllä moni on sanonu että wou, tosi nätti lyhyilläki! Ihanaa et ihmiset rohkasee ku otte oon kovin epävarma.
Kouluhommia tommosessa säässä! Sairasta,mutta pakko se on että pääsee joskus valmistumaan :)
Tänpäivän ostokset. Pikkusen kassaneitiä hymyilytti ku aikuinen ihminen menee ostamaan hellokitty limsaa :D Toinen oli sitten toi hopee shamppoo..ihan tarpeellinen ostos jos haluun että tää vaaleus mun hiuksissa pysyy:) Katotaa pysyykö!

Lauantai aamuna kun olin päivän yksin kotona, heräsin auringon paistaessa ja menin keittämään hyvätkahvit ja sitte tusasin itelleni kunnon aamupalan kun oli siihen kerranki aikaa ja tuoretta leipää, kurkkuu ja yrttisuolaa päälle. Oli hyvää!


Ei tässä taas sen kummempaa. Ens viikonloppua odotellessa, ja kokeeseen lukies ens viikkoon!:)
-Jonna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti