keskiviikko 16. marraskuuta 2011

parhaat palat vuodelt 2011

On tullu otettuu niin paljon kuvii tänäkin vuonna että ei henkeä saa, mutta hieno juttuhan toi kuvaaminen, ihanaa ku on löytäny semmosen harrastuksen mistä tykkää! Kitaran soittamisen lisäks. Soitan siis kitaraa, käyn tunneilla kerran viikossa ja ens viikolla opettaja menee naimisiin ja mun kaveri siunaa ne! oon ihan fiiliksissä vaikken itte oo menossa ees sinne häihin :) Mulla ois paljon paljon fiilistely kuvia tältä vuodelta mutta en voi laittaa tänne ihan kaikkia. Valitettavasti.
Kokonainen viikko mökillä, uimassa, syömässä ja saunomassa! Pitkät lenkit hiekkatiellä keskellä peltoja, ihan luxusta mulle tän kaiken kiireen keskellä :)
Kesä herkkuja! yks parhaimpia asioita tällä planeetalla!


Tänä vuonna on tapahtunu monia asioita ihan ensimmäistä kertaa elämässä! mm.Olin ekaa kertaa polttareissa, Jenni muutti tampereelle ja  kävin keväällä tampereelle rakennettuun Ikeaan mennyt ekaa kertaa!


Siitä asti ku tää vuosi alko, on tullu opittuu paljo uusii asioita ja on pitäny kerrata ja muistella vanhojaki! koska virheist oppii eiksje? On ollu enemmän päivii että on saanu nauraa ja hymyillä, mutta myös tosi paljon päiviä kun kyyneleet on valunu pitkin poskipäitä! Ihan kiva että saa välillä itekäkkin. Odotan ens vuodelta paljon, mutta kohtuudella! toivon että saan ensuvoden aikana koulun suoritettua ja työpaikan jostain! tähän loppuun vielä mun koulun päättötyöstä kuva!:) Opiskelen tampereen ammattiopistossa rakennuspiirustusta 3 ja toivottavasti viimeistä vuotta.


Tälläsillä muistelmilla huomiseen ja tulevaan vuoteen! vielä on muutama kuukausi tätä vuotta, toivottavasti seuraat blogia jatkossakin ja saan jakaa nää viimesetkin 2kk täällä blogissa sun lukemista ja tietämistä varten! Kiitos että annoit aikaas, arvostetaan jennin kanssa paljon sitä että tätä blogia luetaan ja meidän elämästä ollaan kiinnostuneita! mahtavaa, ciao!ü -Jonna

1 kommentti: