maanantai 6. helmikuuta 2012

i can feel you bro

Moikka!

Pitkäst aikaa taas kirjottelen tännekkin! Aika menee nopeempaa ku ikinä ennen, musta on tullu päivä toisen jälkeen vanhempi. Kiikku tuoli odottaa, cant wait for it!...not.

Koulu alkaa ens viikolla, vähän mua jännittää että miten siihen taas tottuu kun nyt ei oo tarvinnu herätä niin aikasin ja tää työharjottelu paikka on iha toisessa suunnassa kun koulu. No niinhän se sanonta menee "kaikkeen tottuu"? 
Oli ihan hauska toi viimeperjantai ku tulin töihin ja mulla oli kitara mukana, olin menossa töitten jälkeen kaverille kuvailemaan! Mutta niin siis lähin aamul bussista pois tossa lempäälän keskustan kohal ja sitte ylitin nopee tiän enkä käyttäny suojatiätä ku oisin joutunu kiertää, ni mulla oli kengis vähä korkoo ja WHIII, suoraan perseelleen keskelle tiätä! Onneks olin saanu joululahjaks kitara kotenlon niin sille mitään sattunu, ite sain vaa pari kivaa mustelmaa muistoks :D

Viikonloppu meni töissä, kun oon siivoilemassa viikonloput tuolla finkinon, siperias American Dinner ja the Grill (bar/restaurant) on meikän viralliset siivous huudit! Aiva sairaa magee toi the Grill! pakko mennä joskus vaikka tuomaksen kanssa sinne syömää, sitte ku ollaan rikkaita ja meil on avoauto..hihihi.

Tällä viikolla luvassa bänditreenei, soittotuntia, ja kaks keikkaa! yahoo!:)

Ainii!! eilen oli presidentin vaalit2012 ja uwou Sauli Niinistö vei niinku ennalta oli vähä arvattavissa! Mutta eikö se niin mee että every story has a happy ending? =)


Näissä tunnelmissa, ja tällä naamalla palataan asiaan! hauskaa viikkoa kaikille ja kiaken ikäsille ihmeisille:)
-Jonna Helin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti